Thursday, March 18, 2010

Misi Ini.

Saya lakukan ini hanya utk MEREKA.

nota : "ini" = belajar habis habisan





Yang Pertama..




Dah tentu2 MAK saya.






Kemudian....



ABAH saya tentunya.




Tidak lupa juga untuk MEREKA.



Supaya mereka dpt memberi HADIAH grad utk saya. HAHAHA. ini jangka masa pendek punya fikiran.



LELAKI ini turut serta...


Encik jantung hati yang sangat dikasihi.*aauuwww*(saya kah yg berkata begini?)

Dan yang paling PENTING, ini adalah kerana......













Diri SAYA sendiri dan juga ALLAH s.w.t.









Semua ini akan dilaksanakan dan juga diraikan bersama MEREKA ini....


Good luck guyz~!
Tidak lupa juga utk rakan2 lain MBBS 05/10. Gmbr yg lain akan diupload kemudian. jika berkesempatan dan berkerajinan. berhabuk laa kau nak tunggu aku rajin. HAHAHA.



0 comments:

Post a Comment